Trăim într-o lume plină de provocări. Sau într-una plină de oportunități, depinde de perspectiva din care alegi să privești lucrurile. Noi îți propunem să alegi cea de-a doua variantă: mai mult că niciodată, avem șansa de a fi ceea ce ne dorim să fim.

Avem șansa de a ne arăta așa cum suntem, pentru că diversitatea este din ce în ce mai apreciată. Companiile încep să realizeze că nu au nevoie de copii trase la indigo ale acelui tipar de angajat ideal, ci că inovația apare atunci când strângi oameni colorați, cu talente și abilități care mai de care mai surprinzătoare, din interacțiunea cărora să răsară idei și mixuri neașteptate de soluții.

Așadar, astăzi, mai mult ca oricând, este important să-ți spui povestea într-un mod clar și coerent, punând în evidență ceea ce te diferențiază și aduce valoare. Iar asta înseamnă să-ți construiești un brand personal. Este un proces de durată, care necesită răbdare și implicare constantă, o investiție pentru care îți vei mulțumi peste câțiva ani.

Ești gata? Iată 3 sfaturi simple că să pornești la drum chiar acum.

  1. Stabilește-ți viziunea și rolul tău în atingerea acestei viziuni

Ce schimbare pozitivă ți-ai dori să aduci în lume? Ce problemă ai vrea să rezolvi? Este important că munca ta să fie și despre ceilalți, nu doar despre tine, pentru că de aici va veni și sensul. Trebuie să fie inspirațională, să te facă să sari din pat dimineața și poate fi o viziune la care contribuie și alți oameni, fiecare în felul sau propriu.

Poate îți dorești să contribui la sănătatea oamenilor ca medic sau la accesul la internet al tuturor românilor, că antreprenor în zona de IT, poate vrei să ajuți oamenii să se relaxeze că maseur sau vrei să creezi un model nou de educație că profesor sau membru de ONG.

Poate fi geografic limitată la orașul tău sau la țara ta sau chiar internațional.

Important e să rezonezi cu ea și să vrei să-ți dedici timpul și energia în această direcție.

 

  1. Găsește lucrurile care te fac unic

Avem fiecare abilități, iar ceea ce ne face unici este mixul dintre ele sau touch-ul personal atunci când vine vorba de o anumite abilitate.

Poate ai un anumit simt al umorului sau un stil jucăuș de a ține prezentări, poate ai un talent doar al tău de a spune povești sau vezi tot timpul lucrurile dintr-o perspectivă care altora le e inaccesibilă.

Gândește-te la prietenii tăi memorabili: ce adjectiv ai folosi să îi descrii pe fiecare? Apoi, gândește-te la tine: tu cu ce atribut ai vrea să fii identificat? Poți chiar să îi rogi pe cei din jur să-ți spună prima trăsătură care le vine în minte când se gândesc la ține.

 

  1. Dezvoltă-ți abilitățile de comunicare

O trăsătură comună pentru toți cei care au un brand personal de succes este faptul că sunt buni comunicatori, indiferent de canalul pe care îl folosesc.

Așadar, investește în dezvoltarea abilităților tale de comunicare: înscrie-te la un curs de public speaking sau investește într-un curs de scriere creativă. Întreabă-te în fiecare zi: cum pot deveni un comunicator și mai bun?

Vom încheia cu o idee la care te invităm să reflectezi: ce te face unic te face de succes. Autenticitatea este cheia care deschide ușa către un brand personal apreciat, așa că nu uită să rămâi conectat/a cu tine și să-ți exprimi în fiecare moment adevărul personal.

Pentru cei care doresc să afle mai multe despre cum își pot construi un brand personal de succes, vă invităm cu drag la cursul de branding personal pe care colega noastră, Anca Baniță, Specialist în Comunicare, îl susține la SELFTRUST Academy.

Vă așteptăm cu 12 ore de curs intensiv cu strategii concrete despre cum să devii vizibil către publicul tău. Înscrie-te acum, aici.